Nemi forsikring

Sammenlign forsikring fra Nemi forsikring, se priser, vilkår og fordeler ved å benytte deg av Nemi forsikring

Markedet florerer av ulike forsikringsselskap, og det kommer stadig nye aktører på banen. Kampen om kunder er hard, og noen selskap blir mer og mer digitalisert i et håp om å kunne behandle søknader og kundehenvendelser mer effektivt. En forsikring er veldig personlig, og ofte skreddersydd etter dine behov og ønsker. Derfor er det nå flere kunder som søker etter et forsikringsselskap som også har en personlig tilnærming til sine kunder.

Det er ikke alltid at det digitale fungerer best, og vi skal nå se på et forsikringsselskap som fortsatt mener at forsikringsvalg bør gjøres med ekte veiledere og at det skal være en personlig opplevelse. Nemi er et slikt forsikringsselskap. Mens andre selskap blir mer og mer digitalisert, streber Nemi etter å bli mer levende, ekte og personlig for hver eneste dag som går.

Om Nemi

I starten arbeidet Nemi Forsikring utelukkende med næringslivet, men privatkunder kan fryde seg over at i 2009 utvidet Nemi sin kundegruppe. Nå er det mulig å få skade- og livsforsikringer både for privatpersoner så vel som bedrifter. Selv om hovedkontoret ligger på Bryn i Oslo, opererer Nemi med et stort nettverk av franchisekontorer, og derfor kan du være sikker på at du finner et kontor nær deg – uansett hvor i landet du måtte befinne deg.

Slik fungerer Nemi

Som privatkunde har du flere muligheter når det kommer til forsikring. Her får du servert gode og trygge vilkår, så vel som gunstige kundefordeler. Som privatkunde kan du velge mellom disse kategoriene: Hus og hjem, motor, live og helse, reise og dyr. Mulighetene er mange og dekker de fleste vanlige behovene når det kommer til forsikring.

Er du en del av næringslivet har du enda flere alternativer. Ettersom Nemi startet utelukkende med bedriftsforsikringer, er mulighetene hakket større enn som privatkunde. Dette er et felt Nemi har opparbeidet seg mye kunnskap og erfaring om, og de kan hjelpe deg med det meste.

Sammenligning med konkurrentene

Den personlige tilnærmingen Nemi har, får du ikke hos mange andre forsikringsselskaper. Dette er et selskap som satser fullt på personlig veiledning og her blir du aldri møtt av en datamaskin eller annen teknologi. Nemi vet at forsikringer er personlig, og derfor ønsker de også at du skal møte et levende menneske og få en god og ekte opplevelse hos dem.

Ønsker du å kjøpe en forsikring tar du enkelt kontakt med ditt lokalkontor. Med over 40 kontorer plassert rundt om i landet, skal du ikke ha store problemer med å lokalisere din personlige rådgiver.

Konklusjon

Nemi Forsikring passer spesielt godt for de som er på utkikk etter en et selskap som alltid vil stille opp med et smil. Bedriftskunder har nok en stor fordel her, ettersom Nemi har lang erfaring med bedriftsforsikring. Privatkunder trekkes mot Nemi nettopp fordi de har den personlige tilnærmingen mange andre selskaper har fått bort ifra.

Uansett om du kommer fra næringslivet eller som privatperson, kan du være trygg på at Nemi tilbyr gode vilkår og virkelig ønsker det beste for sine kunder. Her blir du aldri møtt av teknologi, men en smilende veileder som sitter å venter på deg ved ditt lokalkontor.

Forsikringer hos Nemi

Spørsmål og svar om Nemi forsikring

For å melde skade hos Nemi Forsikring kunne du enten fylle ut et digitalt skademeldingsskjema på deres nettsider eller sende skademelding på e-post til skade@nemiforsikring.no, og ved akutte hendelser utenfor ordinær åpningstid ble du viderekoblet til alarmsentralen ved å ringe 02341; for reiseskader var det egne kontaktpunkter hos Gouda, og det var viktig å fylle ut skademeldingsskjemaet så snart som mulig etter skadehendelsen for raskest mulig behandling.

Nemi Forsikring tilbød et bredt spekter av forsikringer til både privatpersoner og bedrifter, inkludert bilforsikring med fem ulike dekninger (ansvar, delekasko, kasko, kasko med leiebil og kasko med superforsikring), hus- og hytteforsikring, innbo- og verdisakforsikring, reiseforsikring, båt-, campingvogn- og tilhengerforsikring, hunde- og katteforsikring, samt ulykkesforsikring med mulighet for dødsfalls- og invaliditetsdekning; reiseforsikringen kunne tilpasses varighet og antall personer, og det var mulig å skreddersy vilkår etter eget behov.

Innlogging på Min side hos Nemi Forsikring skjedde via deres nettsider, hvor du brukte BankID eller annen godkjent innloggingsmetode for å få tilgang til oversikt over dine forsikringer, melde skade, følge opp saker og administrere avtaler; dersom du var usikker på innlogging eller trengte hjelp, kunne du kontakte kundesenteret for veiledning.

Åpningstidene for Nemi Forsikring sitt kundesenter var vanligvis hverdager fra klokken 08:00 til 16:00 for privatforsikring, og for bedriftsforsikring fra 08:00 til 17:00; ved behov for akutt bistand utenfor åpningstid ble du automatisk viderekoblet til alarmsentralen, og for reiseskader var Gouda sin alarmsentral døgnåpen.

Du kunne kontakte Nemi Forsikring kundeservice på telefon 02341 for privatforsikring eller +47 67 55 25 00 for bedriftsforsikring, sende e-post til skade@nemiforsikring.no for skader eller kundesenter@tryggnemi.no for generelle henvendelser, samt benytte live chat på nettsiden for sikker kommunikasjon; for reiseskader var det egne kontaktpunkter hos Gouda, og all kontaktinformasjon var tilgjengelig på selskapets nettsider.

Vi håndterer jobben for deg

La oss hente gode tilbud for deg

Spar tid - vi gjør researchen for deg!
eksklusive priser gjennom våre forhandlinger
Helt gratis - du kan også takke nei til alle tilbudene
Personlig oppfølging fra start til mål
Få tilbud på forsikring